Rubriktorka

Det har jag verkligen de sista gångerna som jag har bloggat.
Söndag och snart dags för en ny arbetsvecka...gillas inte, hade gärna velat ha några dagar till ledigt eftersom jag är så fruktansvärt trött.

Sängen kallar snart och det ska bli riktigt skönt.
Har längtat efter sängen hela dagen!!

Idag har vi skjutsat Felicia till Filipstad :)
Sen blev det hem för att laga lite mat.
Misslyckades helt...förstår inte riktigt vad jag gjorde men antagligen tomatpurén som va felet.

På torsdag ska jag till Karlstad för en konsultation inför en ev ögonlaserbehandling...nervös men det kommer förhoppningsvis sen har jag en preliminär bokning på behandling den 14/11. Tror att jag har bestämt mig för en behandling men allt bestäms på Torsdag....om jag gör det så ska det bli så otroligt skönt att få slippa glasögon!! Har tröttnat på att ha glasögon!!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite bok men vi hörs kanske imorgon.

Kram
MissNilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu