Lördag

Är snart över och den här helgen har varit väldigt lugn vilket är jätteskönt.
Igår Fredag så lagade vi lite god mat och njöt av att helgen va här!!
Sen blev det en ganska tidig kväll för min del. Det va verkligen skönt och behövligt.
Va jätte trött hela dagen igår och va på ganska trist humör :(

Idag Lördag gick jag inte upp ur sängen förens tio över 11 :)
Mannen och Sonen kom och hade lite mys med mig och vem vill gå upp då??
Inte jag iaf!!!!!
Sen har vi bara slappat...varit ute en stund och sen har jag pysslat lite i v.rummet.
Håller på med en mindre förändring och det kommer bli riktigt bra när jag är klar :)
Kvällen har spenderats nere i Hammarn med en liten spelkväll :)
Så mysigt och härligt att få spendera några timmar med dessa härliga och underbara personer <3
Snart så kallar sängen så man kanske kommer upp i tid imorgon så man kanske hinner göra massor imorgon.

Annars då???

Jo livet rullar på!!
Har en del att pyssla med om dagarna
Jobb, studier, hemmet, familjen m.m

Skolan går bra...
Har bara 2 hela kurser kvar och några få uppgifter i 2 andra.
Praktik på Lindesbergs Lassarett vecka 48-51 och det ser jag verkligen fram emot.
Kommer bli jobbigt med nattjobb och pendling men det är 4 veckor av mitt liv så det ska jag nog klara av
Bara att hålla tummarna på att jag får ett riktigt bra schema.
När praktiken är slut så bör jag vara färdig undersköterska vilket känns härligt.
10 veckor kvar liksom....hur sjukt känns inte det??
Hoppas bara att jag kan få tillräckligt med jobb så jag kan leva på att jobba som det så jag slipper fortsätta med tidningarna.
Håller tummar och tår för det!!!!

Nu får ni sova så gott för det kommer jag garanterat göra.

Ha det bra

Kram
Missnilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu