Ett tag sen

Ja nu är det ett tag sen jag bloggade men det är som vanligt, tillslut har jag inget att skriva om eller att jag helt enkelt inte har någon lust.
Får bli bättre på det här med att blogga.

Livet rullar på i ett fasligt tempo.
Jul närmar sig med stormsteg och jag börjar få panik över inhandlingen med julklappar.
Tycker att det är så himla svårt att hitta bra julklappar.
Men nått hittar vi nog på åt alla 14 barn...

Börjar även få lite panik över skolan...
Har inte så mycket kvar att göra men kan inte göra nått eftersom det inte finns en enda ledig bok i kursen Sjukvård :( Less blir man!!!
Har iaf fixat så jag ska få låna den på bibblan men det dröjer ju en vecka innan de har boken här.
Hoppas att jag får en från skolan innan det så jag kan börja med kursen.

Idag har jag varit barnvakt igen åt Engla och Emil och de 2 barnen är ju verkligen så himla underbara.
Båda två sov som stockar tidigt ikväll!!
Engla nattade sig själv i soffan till barnprogram och Emil somnade i sin säng efter en slurk välling.
SÖTA ÄLSKLINGSUNGAR <3

I bilen hem från Hammarn (vid stallet i Sikfors) frågade jag Emanuel om han va vaken och jag fick JA som svar.
Jag sa: vad bra för vi är snart hemma.
Ca 1 minut senare när vi parkerat bilen på gården sa jag till honom att kom nu Emanuel så ska vi gå in och krypa ner i sängen och sova. Fick inget svar så jag tittade in genom bakdörren och ungen sover som en stock.
Var bara för Pappa Alex att bära in honom och upp till sängen.
Klädde av och bäddade ner i sängen.
Jag va på toaletten då kommer ungen inspringandes pigg som en mört och utbrister: Mamma, jag är kissnödig!! Vet du vad Mamma? Jag lurade er, jag sov aldrig...jag lurade er för jag orkade inte gå från bilen och hela vägen upp till min säng...jag ville att pappa skulle bära mig!!!
Jaja, vad säger man??? Inte dum han inte!!!
Kunde ju inte göra annat än att skratta åt ungen!!

Nej nu ska jag upp och duscha men vi hörs imorgon!!

Kram
MissNilliz

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt och läsa att ungarna sköter sig när mami är på vift ;)



Vi har tur som har en sån underbar Faster/Syster som ställer upp i vått torrt!!!



Lille E, han är väl för klar ändå! LOVE!

2011-10-25 @ 21:01:02
URL: http://www.frubark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu