Nu va det gjort

Ja nu är förundersökningen gjord och det gick bra så nu är det bara att invänta Måndag men även där kan jag få ett Nej eftersom kirurgen kollar med ett mikroskop på ögats djup och då kan han se nått som avgör att de inte skulle göra operationen. Så det är bara att fortsätta hålla tummar och tår.


Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för Ladies Night :) Det ska bli så jäkla roligt att komma ut en sväng med tjejerna!!

Som jag skrev i ett gammalt inlägg att jag va förbannad på H&M.
Idag hände nått lustigt...
Imorse när jag stod och borstade tänder så fick jag ett sms så jag slängde ett getöga på mobilen och då stog det
"Ditt paket från H&M finns nu att hämta på ICA Supermarket Hallen"
Haha helt otroligt alltså men nu har jag kläderna iaf.

Nej nu ska jag vara social med min man och svägerska.

Ha det bra

Kram
MissNilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu