Lite nervös

Ja nu börjar nervositeten för morgondagen komma.
Spänd och pirrig i magen...
Väldigt orolig att jag inte ska få göra laserbehandlingen.
Skulle bli så himla besviken om de säger NEJ!!
Jaja återstår att se imorgon.

Ilskan som jag skrev om i förra inlägger är borta.
Insåg att det inte är någon idé att lägga kraft på det eftersom kläderna ändå inte kommer komma.
Har lyckats få ihop iaf 2 outfits som kan funka och det är ju faktiskt helt okej men det hade inte suttit fel med ett par nya jeans kvällen till ära. Men som sagt inget att hänga läpp för.

Saknar min man så otroligt mycket just nu!! <3
Jag gillar inte när han jobbar eftermiddag...
Så himla tråkigt eftersom vi knappt träffar varandra på flera dagar.
Det beror på att jag sover ganska länge på mornarna iaf till 10,30 och han åker till jobbet halv 1 och sen kommer han inte hem förens ca 01,45 på nätterna och då sover ju jag eftersom jag ska upp kl 02,45.
Men det som är positivt med att han jobbar så det är att han då är hemma Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag och det gillar jag och Emanuel :)

På Söndag är det dags för mig att jobba igen :)
Det ska bli kul va ju jättelänge sen jag jobbade inom vården.
Ska dock jobba kväll men det går det också...:)
Lite extra kling i kassan och det tackar man ju inte nej till direkt.

Nej nu måste jag försöka sova igen och jag hoppas att jag lyckas.

Ha det bra och vi hörs imorgon.

Kram
MissNilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu