Kväll igen

Jaha kväll igen då och den här dagen är snart slut. Har varit en väldigt rolig dag idag. Skönt att få komma ut lite grann och se nått annat än dessa väggar. Alla julklapparna är inslagna och redo för att öppnas på julafton :) Börjar faktiskt längta till Jul nu...har inte alls gjort det förut men blev mer och mer när Jessica och jag va in på Lågprismagasinet i Nora och såg alla fina ljusstakarna, gardiner, pynt m.m och sen när man fick slå in julklapparna slog det ner som en bomb i mig. Dock hatar jag att slå in klapparna men ändå mysigt på nå vis. Jag vet ju att det kommer mer och mer nu ju närmare det blir men jag tror att det mesta kommer när man får plocka fram allt fint pynt till 1:a advent. Inte tala om när man får ställa fram julgranen kvällen innan och pynta den och stoppa in alla klapparna under den. Så härligt och underbart är det ju verkligen bara man är där. Och sen att få fira denna härliga högtid med alla människor som man verkligen ÄLSKAR mest av allt på denna jord gör det ju ännu bättre. LOVE YOU ALL <3 Idag när jag öppnade min skolmail fick jag PANIK!!!!!! Examen 21/12...tusan jag är snart klar!!! Hur skönt känns inte det?? Bara att sätta fart med den sista kursen nu så jag kan lägga all fokus på praktiken när det snart är dags för den. Börjar ju den 28/11. Väldigt nervös är jag inför den men det kommer bli 4 superroliga veckor och väldigt lärorikt!! Ska vara på Kirurg avd 4 :) Det är verkligen på ett sånt ställe jag vill vara på...verkligen min typ av grej tror jag!! Jaja, superkul kommer det bli iaf. Tydligen fått Kina och Thai mat här i Hällefors igen och ingen är gladare än jag för det. Älskar verkligen den typen av mat och supergott va det också. Där kommer jag absolut äta igen. Hur mycket mat som helst va det, jag och jessica delade på Kinesiska 4 rätter och vi blev verkligen proppmätta båda två och det blev även mat kvar så jag har lite till imorgon :) Blev ett ganska långt inlägg ikväll men hade tydligen en del att skriva om :) Men nu ska jag nog ta en dusch och sen krypa ner och mysa med min lilla älskling eftersom min stora älskling jobbar och kommer hem vid 01.00 inatt. Ha det bra alla mina läsare. Kram Missnilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu