Inge trött

Ja nu sitter jag här i sängen efter jobbet och är inge trött....
Hur ska det här bli??
Klockan ringer halv 8 då upp med Emanuel för att han ska på Haloweenkalas på dagis och det börjar halv 9 :)
Men men det överlever jag nog.
Känner jag mig själv rätt så är det Alex som får gå upp för att köra honom medans jag ligger kvar i sängen.
Haha....det är så det ska vara med andra ord.

Måste även prova ut kläder inför LN...
Har ju några outfits som jag funderar på men jag vet inte vilken som det kan bli.
Byxor eller kjol??
Jaja återstår att se vad jag väljer.
Är iaf otroligt glad att Jessica kommer hit för att vara smakråd.
Går ju inte fråga Alex för han har ju ingen aning ;)

Sitter och funderar på vad jag ska göra för att bli trött??
Kanske slå på en film??
Men vilken??
Orkar man koncentrera sig på en film så här tidigt på morgonen??

Antar att jag måste försöka sova en liten stund så jag orkar med den här dagen och kvällen.
Den kommer bli lång men förhoppningsvis riktigt rolig!!

Ha det bra och vi hörs.

Kram
MissNilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu