Idag också

Blir klockan super mycket innan jag kommer i säng och det betyder att jag kommer vara supertrött imorgon när klockan ringer. Men snart ska jag ta mig i kragen och krypa ner under täcket tillsammans med min man. Har suttit och kollat igenom många tv-program som jag inte har kunnat sett tidigare för att jag helt enkelt inte sett och klarat av att sitta framför tv:n men ikväll va det dags :) Tusan vad spännande Desperate Housewifes är nu då helt plötsligt!! Vill se nästa program nu men det går inte...måste vänta en hel vecka innan det är dags igen!! Som jag tidigare skrev och berättade att Emanuel och Jag hade bakat kladdkakamuffins idag så skriver jag nu att jag kommer få baka nya. De 12 som blev är S.L.U.T!!!! Men det är inte bara jag och Emanuel som ätit dom. Nej då....mormor fick smaka och även pappan i huset har smakat och även dom tyckte de va grymt goda. Haha...men jag och Emanuel bakar nya imorgon!! Nu ska jag vara social med mannen men vi hörs imorgon!! Kram Missnilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu