Helgen...

På Fredag var det ju ÄNTLIGEN dags för LADIES NIGHT!!!
Vilken suvären show det va...har aldrig varit med om något liknande.
Verkligen fullt ös hela showen igenom...hade inte gjort nå om den hade varit lite längre.
Alla artister är ju verkligen super roliga och bjuder på sig själv.
Nästa år är det dags igen men då i Globen!!

Igår va lugn
Blev bjuden på middag hos Jessicas föräldrar och det var verkligen super trevligt.
Gillar verkligen att umgås med dom!! :)
Massa prat och skratt :)
Lovely Lovely <3

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för min ögonoperation :)
Nervös som tusan men det kommer gå bra.
Så jobbigt att behöva vänta ända till 13.00 innan jag får åka mot Västerås.
Tack och lov att Älsklingen ska med mig.
Är även lite nervös för vem/vilka som ska ta hand om mig när jag har gjort OP eftersom jag blir helt blind i några dagar.
Måste ha hjälp att äta, dricka, gå på toa m.m
Men sånt löser sig tillslut!!

Snart blir det duschen så jag får tvätta håret en sista gång på några dagar.
Hemskt att inte få tvätta håret eller får får jag men man måste verkligen vara försiktig så att man inte får in vatten i ögonen för då kan det bli en infektion och det vill jag ju inte så då skippar jag det helt och hållet för att slippa riskera nått.

Nu kom mannen i huset in så nu ska jag vara social.

Ha det bra

Kram
MissNilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu