Förbannade Jävla H&M

Idag är jag så jävla förbannad och irriterad på H&M...hade beställt ett par skit snygga byxor och en topp till som jag skulle ha på Ladies Night på Fredag...men idag ringde jag till dom och frågade vart paketet är eftersom det har stått att det va på väg sen den 28/11 får då till svar att paketet har inte skickats ifrån oss än så jag kan inte garantera att du kommer ha paketet innan Fredag. JÄVLA SKIT säger jag. Inget att reagera över egentligen me´n grejen är att jag har ju inte brytt mig om att titta på nå annat eftersom det paketet va på väg. Men blev bara så sur och irriterad eftersom jag va i Örebro igår och hade kunnat köpa nå annat då men nu hinner jag inte :(
Men förhoppningsvis löser det sig ändå!!

Tänk att en enda liten händelse kan förstöra en hel kväll!!

Imorgon är det dags för steg 1 i min ögonlaserbehandling :)
Håller alla mina tummar och tår för att jag ska få göra det.
Och det får jag svar på imorgon på förundersökningen!!
Får jag göra det så kommer det vara en stor förändring i mitt liv.
Så himla skönt att kanske slippa glasögonen och det slår förhoppningsvis in på Måndag :)

Nej nu ska jag ta hand om Emil som ska få sig ett bad och en ordentlig rengöring <3
Sen ska stora barnen få bada <3

Ha det bra

Kram
MissNilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu