Bättre och bättre...

Nu är det strax över en vecka sen jag opererade ögonen och det fortfarande suddigt men det blir bättre och bättre för varje dag...:) Är iaf supernöjd att jag gjorde det för att det är så himla skönt att slippa glasögonen.
Inge evigt puttsande på dom och inge att jag måste ta av dom så fort jag ska busa med Emanuel eller nått annat barn m.m. :)

Igår så va mamma här och hjälpte mig att städa och tusan vad fint det blev :) Satt och njöt hela kvällen sen när det va klart. Hela familjen har hållt efter väldigt bra idag...vi har plockat upp saker efter oss och ställt in disken direkt i diskmaskinen om den varit tom och har den inte varit det så har vi plockat ur den och sen ställt in smuttsigt igen så fortfarande efter snart 24 timmar så är det lika rent och snyggt. :)

Idag har Emanuel och jag spelat lite Monopol Crazy Cash och efter det så bakade vi lite Kladdkakemuffins och jäklar vad goda dom blev :) Får nog baka nya imorgon....haha nej då, vi ska försöka hålla oss att spara till Pappa Alex när han kommer hem ikväll!!

Jaha vad gör man ikväll då?? Blir antagligen att bara sitta i soffan och tråka eftersom jag inte kan köra bil så vi tar oss någonstans :( Jaja, kanske skönt att sitta hemma också!!??

Nej nu ska jag ner till tvättmaskinen och pannan.

Ha det bra

Kram
MissNIlliz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu