Usch och fy

Idag fick jag stanna hemma ifrån praktiken pga en hemsk mensvärk =(
Hatar när jag får så ont men som tur är så sitter det bara i en dag!!
Men bra tråkigt iaf.

Alltså så har jag inte gjort direkt mycket idag.
Bara tagit det lugnt och plockat lite här hemma.
På eftermiddagen kom Jessica och barnen så det blev lite Tacomys <3
Det uppskattas!!

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att det ska bli varmvatten så jag kan duscha!!
Har försökt hela eftermiddagen/kvällen att få fart i pannan men utan att lyckas =(
Men nu helt plötsligt skulle det helt plötsligt gå bra....synd att det är ca 4 timmar försent!!
Jaja, vad gör väl det??
Jag hade velat gå och lägga mig i tid men inte det inte.
Han däruppe tyckte tydligen inte att jag behövde det eller nått sånt.

Min älskade lille son ligger här bredvid mig och sover.
Han ville inte lägga sig i sängen för han tyckte det va så kallt på övervåningen och det tycker jag också så jag förstår honom!!

Nu ska jag kolla på Criminal Minds

Ha det bra

Kram
Missnilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu