Ojoj

Ja det va verkligen evigheter sen jag uppdaterade men det kanske är dags att ta tag i det igen?!
Har inte haft något att skriva om och så har jag inte haft riktigt med tid heller eftersom jag har fullt upp med praktik och skicka in de sista uppgifterna i skolan.

Examen närmar sig med stormsteg...den 21/12 är det som sagt var dags och det ska bli oerhört skönt att bli klar. Trivs som fisken i vattnet på praktiken. Jätterolig avd jag hamnade på...är på en kirurgisk vårdavdelning. Där kan jag verkligen tänka mig att jobba sen när jag är klar och det ser mycket ljust ut också. I Torsdags va jag på studiebesök på akutmottagningen och det va också en intressant avdelning...även där sa de att jag skulle höra av mig om jag vill jobba när jag är klar!! Hoppas att det kan ge mig så mycket jobb så jag kan sluta med att dela ut tidningarna.

Snön har ÄNTLIGEN kommit och det blir så fint ute. Allt det gråa och trista försvinner =)

Imorgon är det dags för julavslutning av gympan och det ska bli roligt att se vad barnen har lärt sig och vad de ska visa oss föräldrar, syskon och övriga anhöriga.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen.

Ha det så bra!!

Kram
MissNilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu