Jag borde egentligen

Gå och lägga mig eftersom jag ska jobba inatt och sen iväg och göra mitt första pass som USK:a :) Men passet är kort....mellan 7-11 alldeles lagom dagen före Julafton. Den dagen som det finns massor av saker att göra.
Granen är iaf klädd och den blev så fin så!! Emanuel och jag som fixade den i år.

Skinkan är i ugnen, har precis ställt in den för griljering så snart får man ta den första skinkskivan som alltid är så himla god men sen är det bums i säng!!

Imorgon är det som sagt en hel del grejer som ska fixas. Tomtar och annat julpynt ska fram och det ska städas lite här hemma, har även massa tvätt att ta tag i :( Sen på eftermiddagen/kvällen ska vi ner till Hammarn och ha lite mys <3. Ska även försöka hinna med att åka till Grythyttans Blommor och köpa mig en kryddlåda. Ska även byta hjullager på min bil eller det gör ju inte jag utan det får Alex fixa. :)

Idag har pepparkakshuset blivit gjort så nu är sonen nöjd. Dock kunde inte dekorationen bli helt klar eftersom jag är bekväm av mig och köper färdig kristyr så jag måste fixa mer sådan imorgon. Bra måste det ha blivit för sonen är supernöjd med det vi åstadkom!!

Nu måste jag kolla hur skinkan ser ut men vi hörs kanske imorgon eller så blir det en annan dag.

Ha det bra

Kram
Missnilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu