En ny vecka!!

Är det dags för.
Tycker veckorna går såå himla fort!!
Inte långt kvar till Julafton :)
Men tyvärr så har man ju ingen julkänsla eftersom snön inte fick ligga kvar.
Är ganska tråkigt att se gröna gräsmattor och buskar med gröna blad i...så ska det inte vara i December!

Idag har jag varit med på en Operation och jäklar vad intressant det va :) Lite tråkigt dock att en dag på praktiken försvann men det ordnar sig på något vis. Måste prata med min handledare imorgon om hur vi ska lösa det. Nått kommer vi nog överens om men inte så lätt eftersom det inte är så många dagar kvar på praktiken :(

Sitter i soffan och kollar när Emanuel och Nattis spelar lite Wii :) Men snart är det dags för sängen för Emanuel och jag ska kolla på Pengarna på bordet!! Sen efter det så blir det nog natti natti för mig också!!

Nu avrundar jag för den här gången för jag har inget mera att skriva om.

Ha det bra

Kram
MissNilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu